Wednesday 19 April 2017

Bienvenue to cohort 3

AÏna Tiemtore, 22, Ouagadougou, Burkina Faso
I am very happy to work with my team at AVO . As an ambition, I would like to help my community to the best of my ability; develop my team spirit, know the parameter of participative communication and improve my level in english. My new friends are amazing

Je suis très contente de travailler avec mon équipe à AVO. Mon ambition est d’aider de mon mieux ma communauté, de développer mon esprit d’équipe, de connaitre les paramètres de la communication participative et d’améliorer mon niveau en anglais. Mes nouveaux amis sont formidables


Penny Anderson, 21, Scottish Borders, Scotland.
I am happy to be here at AVO to make a positive, sustainable change.
I also can’t wait to learn how to make some of the local food like ‘babemda’ and local juice juice ‘bissap’.

Je suis contente d’être ici à AVO pour apporter un impact positif et durable au changement.
Je voudrais apprendre à préparer la nourriture locale comme le babemda et le jus de bissap.


Elizabeth Forshaw, 19, Silverdale, UK
I hope to make a positive change in disadvantaged communities and bring happiness to other peoples lives .

J’espère faire un changement positif dans les communautés désavantage et apporter le bonheur aux vies des autres personnes.


Hamed Savadogo, 25, Ouagadougou, Burkina Faso
ICS for me is an opportunity to have different experiences like team work and learn to be useful for the community. I hope that through our activities we make a positif sustainable impact on vulnerable communities.

ICS pour moi est une opportunité d’avoir différentes expériences comme le travail d’équipe et aussi apprendre a être utile pour la communauté. J’espère, à travers nos activités que nous ferons un impact positif durable sur les communautés vulnérable.


Ouabie Banao, 23 Ouagadougou, Burkina Faso 
I am from cohort 3 of AVO i am very happy to share my skills with other people and to bring these skills to improve well being of the community and to help disadvantaged people.

Je suis tres heureux de partager mon experience avec personnes d’autres horizons et aussi apporter ce que j’ ai de meilleur pour pouvoir contribuer au developpement communautaire et aider les personnes demunies.


Amy Fraser, 23, London , UK
I am here to make a difference in children’s and women’s rights here in Koudougou. Whilst improving my language skills qnd spreading happiness.

Je suis ici pour mettre une difference dans les droits des enfants et de la femme ici a Koudougou. Tout en ameliorant mes competences linguistiques et repandre le bonheur.


Katie MacKissack, 24. Manchester, UK
I'm looking forward to building on the skills which I learnt during the last cohort and helping the volunteers to contribute towards making a real difference.

J'ai hate de developper les competances que j'ai apprises pendant la cohorte derniere et d'aider les voluntaires a contribuer a une difference veritable.

Nadiatou Corinne Dene, 28 Ouagadougou, Burkina Faso.
Hi I am team leader at AVO. I want to learn more how to deal with the management of a team and the plan of activities.I work as I can to attempt a sustainable development in my area.

Salut à tous je m’appelle Nadiatou Corinne DENE. Je suis team leader à AVO. Je veux en apprendre davantage comment gérer une équipe et planifier des activités. Je veux contribuer dans la mesure du possible à atteindre un développement durable des populations dans notre zone d’intervention.

No comments:

Post a Comment